Vandaag

Rutger feest met de christenen

Jongeren zijn er in alle soorten en maten. Zo heb je jongeren die op dit moment wakker worden tussen de lege blikken Schultenbrau pils en uitgekotste worstebroodjes op Lowlands, en je hebt mensen die de hele dag de heer lopen te aanbidden op het Xnoizz festival. Ook een festival, maar dan anders. Op Xnoizz zuipt men namelijk niet, neukt men niet en moddergevecht men niet. Officieel dan. U begrijpt, dé uitgelezen plek om onze eigen Rutger eens naar toe te sturen om even poolshoogte te nemen. Na een aantal rustige komkommerdagen is die namelijk wel weer toe aan een feestje. En gefeest wordt er!

Reacties

Echt zwaar zielig die mensen, hebben echt hulp nodig.

jah bijna doe mij maar Defqon.1 of Q-base

wat een KUTMUZIEK! maar +1 voor jongen met biertje

Zo te zien niks mis mee, uitgezonderd die lul met dat flesje achter zijn rug.
Gewoon jonge mensen met een achtergrond. Mis je dat soms rechtstuigje?

Fantastisch die gozer op 20 seconden naast Ruktor, die is echt wel aan de verdovende middeltjes hoor !

En het was nog lang saai op het festival.......

Die christelijke vader in dit filmpje heeft duidelijk meer humor en zelfspot dan de gemiddelde atheistische reaguurder.

Onze eigen god Rutger gaat naar een christelijk evenement! Mag dat?

RechtsTuigje | 15-08-08 | 13:01

Waarom is dit zielig? Die mensen hebben het toch gewoon naar hun zin?

God bestaat niet, klaar. Deze mensen zijn verder wel aardig lijkt me. Kan me niet voorstellen dat ze met zes man iemands brinta in elkaar slaan.

"t neefje van Andries" haha

Geyl blondje aan t einde hoor...

zegt die man nou eigenlijk op 2:40 ik fab hem niet?

De onschuld in al die mensen... is dit in Nederland? Waar komen deze mensjes vandaan?

+1 voor deze mensen. Lekker uit je dak gaan zonder drugs/zuipen ed.

Leuk filmpie, verre van zielig eigenlijk.

@ik kom van rechts
Die heb wierook lopen roken

Fapperdefap op de naieve meisjes op het eind!
Neefje van Andries, +1

Flevo Rocks. Lineup van vorig jaar was briljant, met de Newsboys, Rebecca St James en Ralph van Manen. Dit jaar wat minder, vind ik zelf dan...

Hmmm, die blonde op het eind..... *fap fap fap*.

En ze zegt het zelf, zo braaf gaat het er niet aan toe.

De enige die zich in dit filmpje wereldvreemd gedraagt is Rutger.

@DeEchteWimHeitinga | 15-08-08 | 13:12
Mooooi, Er loopt hier en daar echt nog wel wat neukbaars rond... Als ik tijd over had gehad was ik echt gaan kijken. Fles wodka mee en dan even kijken hoe gelovig ze allemaal echt zijn.

Goed zo, jongens & meisjes.
 
"Nieuw! SMOOHTIES"
 
Op 0:10 gaans.

Grappig.
+1 voor de ruft meisjes.

Ow was dat een christelijk festival ik vond het al zo raar dat iedereen me aan stond te staren toen ik tijdens het pogen een paar nakken nam en een paar klinkers met me biertje weg spoelde

Wolven in schaapskleren die laatste drie!!
Die houden het niet droog dit weekend..... je weet wel ;)

Ze vielen nog mee, moet ik zeggen. Leuk filmpje!

Niks mis mee. Zo te zien meer inhoud dan de gemiddelde Lowlands bezoeker. Wel leuk filmpje.

Jezus is hip.
Jezus is cool.
Jezus ramd je heel hard op je smoel.

Ja Rutger, stukken beter dan de vorige keer imo! Was weer lachen!

'Is 't nodig dan?' En dan argeloos beamen. Auw.

Maar ook wel weer schattig, zo'n relipappa.

Hippies -1

Wat leven we toch in een trieste wereld, vooral die pa die naast zijn dochters gaat liggen, dat hij ze niet met een touw aan zich vastbind kom op zeg.
Volgen jaar maar een Geenstijl festival houden? dan kunnen wij ook onze eigen gewoontes erop loslaten.

2:35 : "Ik fap 'm niet" ?????????

Zo verkeerd nog niet.

Camerabewaking...? Heb je dat nodig...? Jazeker...... Uhm...tsja...

Waar zijn jullie van? Van de EO. Geweldig !!

OMG!!! Ik kom gewoon mensen tegen van de kerk van mijn ouders. Wel grappig om ze weer na 2 jaar te zien (het aantal jaren dat ik uit huis woon en niet meer naar de kerk moet van pappa en mamma xD).

Waarom staat ie met een flesjebier achter zijn rug ,wel hierom.

Algemeen
Alcohol en drugs
Het festival is alcohol- en drugsvrij. Er wordt geen alcohol verkocht. Het is verboden alcohol op het festivalterrein mee te nemen. Wil je toch wat drinken (op het campingterrein), ga er dan verstandig mee om en vergeet nooit dat je verantwoordelijk bent voor het lichaam dat je gekregen hebt!! Aanwezigheid van sterk (gedestilleerd) alcoholische dranken is geheel verboden, dus ook op het campingterrein!! Steekproefsgewijs wordt er op het festival terrein gecheckt. Eventuele aanwezige drank wordt dan ingenomen. Het gebruik van drugs op het campingterrein en op het festivalterrein is verboden. Als je betrapt wordt op het gebruik van drugs zal je worden overgedragen aan de politie. Bij wangedrag en na waarschuwing van de organisatie, zal de organisatie je van het festivalterrein verwijderen. Je toegangsbandje zal in beslag worden genomen en de organisatie zal na het festival contact met je opnemen.

fouter | 15-08-08 | 13:11

Als je geloofd dat er een onzichtbare man in de lucht woont die het hier op aaarde allemaal regelt en daar heel je leven aan wijd dan ben je heel erg zielig.
Ik kan het niet beter uitleggen dan George Carlin.
nl.youtube.com...

God is deaud

Ik ben blij dat ze hun eigen feestje hebben.

"FF geen homo's om je heen, teminste..." Die blik van die gast +1

Pfoe wat ben ik blij dat ik Rage Against the Machine heb gezien op Pinkpop, dit ziet er nog dooier uit dan de regionale bingo-avond..

Heerlijk verfrissende onschuld. Vooral die relivader.

hmm tsjah ieder zn ding maar nix voor mij... xD

Mag abdij bier dan ook niet eens?

Lekker eenzijdig filmpje weer Rutger. Bier wordt zeker wel gedronken. Neuken doen christenen ook. Oh, en er zijn meer Finnen die inteelt plegen. Je hebt je huiswerk niet gedaan Rutger!

Muziekje:
www.youtube.com...

Hm. Ik heb toch meer zin in Mysteryland. Mocht God niet op komen dagen, uiteraard.

Die ouwe kerel heeft nog wel humor.

Gristenen -1

@ RechtsTuigje
Gatver, die stem en dat toontje alleen al. Alsof daar iets zinnigs uit komt.

@RechtsTuigje: ook die meneer Carlin verkondigt slechts zijn mening.
Zou hij hetzelfde over Mohammed gaan roepen kan hij aansluiten achter Salman Rushdie.

+1, ik ga er morgen naartoe. Project 86 en MxPx loeren. Geneukt wordt overigens wel gewoon en gezopen eauk.

Het mag dan wel niet, maarja verboden vruchten smaken het lekkerst^^

Als christenen niet zouden neuken zouden er geen christenen meer zijn. Dat wordt je namelijk niet uit je zelf. Daar heb je reli-ouders voor nodig die je indoctrineren van kleins af aan.

Toch zie ik veel liever deze dames dan van die ordinaire vmbo sletten...
Ik weet niet wat het is, maar dat geloof het lijkt toch een soort netheid, beleefdheid en verzorging bij te brengen...

Ik schaam me elke nacht als ik uit ga weer voor landgenoten die zichzelf niet in de hand hebben, meer zuipen dan ze aankunnen en als achterlijke mongolen over straat lopen - en het gemiddelde IQ van ons Nederlanders omlaag halen - en ik denk dat we blij mogen zijn dat (sommige) christenen nog een beetje nadenken wat ze met hun hersenen doen.
.
Zijn er toch nog redelijke mensen in dit land.

Dat nummer in het begin klonk wel leuk "Mirakeltje hier, mirakeltje daar, Jezus krijgt het voor mekaar" Welk nummer is dat?

@ Joe M.
Jij tilt anders ook niet bepaald het IQ van de gemiddelde Nederlander naar een hoger niveau met die muziek van je..

Fijn dat er voor deze fijne mensen ook een plaats is. Dan heb ik er geen last van.

Zo'n festival is toch een uitgelezen kans om bussen vol hulpverleners aan te voeren om te redden wat er nog te redden valt aan die gehersenspoelden?

-weggejorist-

Geen rottigheid en ze hebben het prima naar hun zin .. niks mis mee

@ Libertariër | 15-08-08 | 13:59
Er zit altijd nog meer niveau in dan deze "muziek":
www.youtube.com...

Halleluja voor de christen @ 1:35

Ben er toen ik tiener was vaak geweest. Zou er nu niet dood gevonden willen worden, maar ben er toen altijd wel goed uit mijn dak gegaan. Biertjes drinken is op de camping, maar verder is het net een normaal festival. Er lopen wat minder snuggeren rond, maar op Lowlands heb je er daar ook wat van.

En Rutger, nog geneuqt?

2:17 "Ik fap 'm niet." Hahaha!
Voor de rest dacht ik dat het nog vrij normale mensen waren daar.. totdat ik die lutser met dat biertje zag.

Rutger zoekt God, maar Henny Huisman deed beter zijn best

Walgelijk homogeen clubje. Het is (lieve mensen) toch Godgeklaagt om te zien wat hedendaagse indoctrinatieklinieken toch tot stand weten te brengen. Een strak geregiseerd festival waar de heren in Peking nog een dikke punt aan kunnen zuigen. Een club verdwaasden die sinds de traumatische bekendmaking van het feit dat Sinterklaas slechts een verzinsel is in hun vroege jeugd op zoek zijn gegaan naar een nieuw eigen wereldje. Aangespoord door ouderen die tegen beter weten in deze zwakkeren de Christelijke fuik in weten te lokken om ze daarna compleet te hersenspoelen. Mensen die over het water lopen, een zee die zich in 2en deelt en een groep van 40.000 personen die zonder al teveel problemenen ogenschijnlijk moeiteloos dwars door een woestijn weet te lopen (geholpen door het miraculeuse gegeven dat er op gezette tijden spontaan vreten uit de lucht kwam vallen) met als doel weet ik veel wat..... Allemaal echt gebeurd.... Waarom we een immer verlieslijdende kanaaltunnel hebben en jaarlijks vele miljarden pompen in niet levensvatbare gebieden zoals ( en ik geef maar een voorbeeld ) compleet Afrika, begrijpen zij ook niet.
Neen, anders dan Sinterklaas bestaat de Here God daadwerkelijk want voor God zijn kerken gebouwd, voor Sinterklaas niet..... Daar hebben die zwevende mongeaulen eigenlijk wel een punt.
Maar trap niet in dit verweer lieve kijkers want ook hier hebben de Christenhonden goed over nagedacht. Het moet gezegd, om nu speciale kerken te bouwen voor een persoon die slechts 1x per jaar het land bezoekt om tijdelijk aan zijn 'Aanbidt mij-tax' te komen, is idd een domme investering.
Daarom (lieve lezers) is God ook "ONZICHTBAAR"
Hij is dus overal en anders dan de slopers van afgelopen week in Utrecht kan God jou dus wel overal volgen. Een soort Pol Pot zeg maar maar dan zonder informanten.
Echter, als je elke dag je ogen sluit en even praat met deze imaginaire dictator terwijl de handjes netjes gevouwen zijn komt het allemaal goed.
Nu ben ik als weldenkend mensch ook zeer tegen het gebruik van clusterbommen maar als we dan toch van de voorraad afmoeten, pleur het dan maar op die Heilige Hoeren Honden die de vreemde eigenschap hebben zich op de meest vreemde tijden in gigantische aantallen te verzamelen op grazige gronden.
DAN heeft zo'n bijeenkomst inderdaad een algemeen nut gehad.

Ik kan het afgelopen betoog ook inkorten: Christenen moeten Deaud!!!

JEsus Camp in de polder. Niiiiiice...

www.youtube.com...

Het bestaat wel ;) gruntende christenen

Dat jij zo praat joh?

"ja, dat is er van jongst af aan door paps en mams vakkundig ingestampd."

Looser. :sick:

@Capacocha
Zucht.. Waarom doet niemand zijn huiswerk?
Trouwens, ze zouden jouw zo bij Karadzic in een cel kunnen gooien.

Die kearl die naast Rutger staat (15-22 sec) heet Maurice Vos!

Joe M. | 15-08-08 | 14:17

Kleine correctie.... Het is niet jouw maar jou.

Jou

die laatste blonde zou ik doen

+1 voor Brandbier
+1 voor blondjes
-3 voor alle rest

O god wat zal het leuk worden als dit masaal geteeld tuig aan de macht komt met dank aan furher EHB...
Weet er iemand waar op de wereld dit soort mensen niet bestaan, dan doe ik mezelf een plezier en ga weg uit dit verdoemd oord.

Iedereen die 'indoctrinatie' of iets van dergelijke strekking roept is echt wereldvreemd volgens mij. Het is een levenswijze naar een boek, meer niet. Zoals er vele boeken zijn, net zoveel levenswijzes. Juist de simpele zielen die roepen dat christenen geloven dat God op een wolk zit, zijn degenen die geïndoctrineerd zijn en niets anders doen dan hersenloos met de brallende kudde meehossen. Kudo voor het zelfdenkende mens.

-weggejorist-

reken der op dat der flink geketst wordt daaro

Joe M. | 15-08-08 | 14:18

Prima, dan nu mijn verweer. Het huiswerk heb ik zeker gedaan en dit alles omdat mijn lieve ouders vroeger het limineuze idee kregen mij op 1 Christelijke school te plaatsen. Anders dan veel klasgenootjes ontdekte ik al redelijk snel veel hiaten in het Grote Boek. Zoveel zelfs dat je hiermee een complete bijbel zou kunnen vullen. Echter, ik heb ook geleerd dat je met een Christen nooit in discussie moet gaan want dat is bij voorbaat al een kansloos verhaal. Heftig prevelen zij verscheidene dictaten uit het Grote Toverboek om hun gelijk te halen en als zij compleet in een hoek geduwd worden komt de onoverwinnelijke zin eruit: Dat was God's wil.

Over huiswerk gesproken, het waren mannen als bijvoorbeeld Keizer Constatijn die verantwoordelijk zijn voor de bijbel zoals wij die hedendaags verafschuwen. Een boek, zo erg verdraaid, dat het middels straffen en slechte vooruitzichten, als men zich hier niet aan hield, vrij makkelijk was complete volksstammen in bedwang te houden en sterker nog, financieel compleet leeg te zuigen om hun luxe leventje op peil te houden.

Einde discussie

@ OoO : U is Gristen?
Gezien het TOTAAL omdraaien van de feiten: Ongelovigen zijn geïndoctrineerd en gelovigen zijn vrijdenkende mensen... Juist.

Limineuze ss lumineuze, dit slechts ter info

Lekkere eigen mening die 17-jarig en die bierdrinkert, tering!

Met z'n alle ontkennen dat je seksuele drift hebt, ontkennen waar die bierbuik vandaan komt, ontkennen dat de wereld groter is dan dat pokken-boek.

Iets in de trant van dat mijn vriendin daar ook ergens rond hangt.. :P

ieder zijn dingetje jongens , die mensen vinden dat leuk dus laat ze dat nu lekker doen .

r00nus | 15-08-08 | 14:41

Vreemde gedachtegang. Zo lijkt het mij leuk om een gelovig tienermeisje naakt en bebloed door het misbruik, ondersteboven aan een kruis te hangen terwijl ik mijn vrienden toejuich terwijl zij middels extreme masturbatiesessies haar maagdelijke gezichtje volspuiten. Mag ik dan ook mijn gang gaan?
Het antwoord is waarschijnlijk nee.

religieuze extermisten zijn nooit goed, dus deze mensen ook niet.

Die van ons RaRa-clubje, dat waren extremisten. Deze mensen lachen en zijn aardig. Niks mis mee!! +1

@tittn
Nee hoor, ik ben geen gristen, christen of iets in die strekking. Alleen valt me het op dat de beeldvorming van zo'n festival bij de gemiddelde reaguurder nogal voorspelbaar is.
Ook Rutger had zich deze reportage volgens mij anders voorbereid. En zolang ze daar gezellig met z'n allen een leuke tijd hebben, is er volgens mij niemand in NL die er iets kwaads over zou kunnen zeggen. Mij zul je nooit op zo'n festival aantreffen (andere prioriteiten en muzikale smaak). Volgens mij weten we wel allemaal wat indoctrineren inhoudt, en dat is iets wat volgens mij bij deze (geïnterviewde) mensen niet aan de orde is.

@capacocha
ik hoop dat joris meekijkt..

Wat een gefrustreerde mensen zijn hier aanwezig zeg, dit is een positief stuk niemand heeft last van deze mensen en ze genieten gewoon van een leuk weekend. Alles wat hier op christenen geschoven wordt als haat, pedofilie, kortzichtigheid, bekrompen denken, enz. komt bij ieder geloof voor, maar ook bij mensnen die geen god aanhangen. Wordt allemaal even wakker en realiseer je dat je allemaal geindoctrineerd bent, is hiet niet door een geestelijke dan is het wel door jezelf.

Ach, als die mensen het er naar hun zin hebben. Ziet er best gezellig uit, lekker biertje drinken lijkt me, niets mis mee.

@capacocha

Als dat meisje dat wilt, lijkt me er niets mis mee.. Volgens mij zijn al die menschen daar uit eigen overtuiging.

Ziet er gezellig uit!

Waarom is mij niks verteld over dit leuke festival?

Had daar op zich wel een paar uurtjes willen vertoeven.

PS. Iemand hier aanwezig die die jongeman met het stiekeme biertje denkt te herkennen? Uit welke buurt hij komt bijvoorbeeld, want volgens mij heb ik hem weleens in RL gezien.

Capacocha | 15-08-08 | 14:31
Ik heb het gevoel dat het een kansloos verhaal wordt om met jouw in discussie te gaan, maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
Mijn excuses voor mijn beschuldiging dat je je huiswerk niet zou hebben gedaan, het is in ieder geval prettig dat je verstand van zaken hebt, en je weet waar je over praat. Je kent de bijbelverhalen waarschijnlijk net zo goed als ik aangezien deze jaar in jaar uit herhaald werden, en je ze wel kan dromen. Ik hou er van als iemand de stof kent.
Dat je de bijbel wil wegstoppen als "het Grote Toverboek", geen probleem, maar dat de bijbel totaal verknipt is door de Rooms Katholieke kerk, is een van de grootste dwalingen die we kennen tegenwoordig. De door de synode opgestelde Statenvertaling is de eerste Nederlandse vertaling, die zo dicht mogelijk bij de bronteksten ligt. De papyrusrollen en stenen tabletten met delen uit de bijbel die men in de loop der jaren gevonden heeft in spelonken en grotten zijn onderzocht en de authenticiteit daarvan is bewezen, en terug leiden naar dezelfde periode (ca. 2000 jaar geleden) als de geschiedenisboeken van Egyptenaren/Grieken/Joden etc, die Jezus ook beschreven als persoon. Ik hoor veel mensen zeggen dat de bijbel in de loop der eeuwen verdraaid zou zijn, bullshit, iedereen die dat zegt is een kalf en kan mee gaan lopen in de kudde.
Dat de Rooms Katholieke kerk de bijbel gebruikte als machtsmiddel, om daarmee de mensen in bedwang te houden en er geld aan verdienen kan niemand ontkennen. Toen was de bijbel het middel, tegenwoordig hebben we internet en televisie, waar we bang moeten worden voor terrorisme.
De christenen waar we het nu vaak over hebben, zijn christenen die het geloof anders beleven dan Rooms Katholieken. Zoals je waarschijnlijk wel zal weten heeft er een hervorming van de RK plaatsgevonden (zgn. reformatie), waarbij mensen als Luther en Calvijn zich afzetten tegen de machtsbeluste RK. De kerken die hieruit zijn ontstaan, zijn de leidende kerken van tegenwoordig. Afgescheiden van de RK, en gericht op de bijbel op zich, niet op geld en macht.

MarkoAlmelo | 15-08-08 | 13:35

Van de EO.

Ja, Whahahhahaah kreeg ruim een kwartier de slappe lach....
kan ook een teken van slechte humor zijn,....

Lopen wel chicks rond daar.. Jammer dan ze christelijk zijn...

Ik snap de misplaatste correctheid en respect niet. Je hoeft echt geen licht te zijn om tot de conclusie te komen dat de bijbel niet geïnspireerd is door god, even los van het feit of er een god bestaat of niet. Wanneer Christenen vervolgens hun hele bestaan aan deze denkbeeldige kapstok ophangen en bovendien elkaar opzoeken om gesterkt te worden in hun lachwekkende ideeën is dat nou niet bepaald iets om bewondering voor te hebben. Het is gewoon zielig. Uiteraard kan je deze mensen in hun waarde laten, maar gebeurd dit andersom ook? Te pas en te onpas word ik blootgesteld aan gelul over het denkbeeldige vriendje van gelovigen, via de politiek oefenen mensen die deze waanideeën aanhangen druk uit waar het gaat om ethische kwesties, wetenschappers worden aangevallen om hun ontdekkingen en conclusies, mensen die geboren worden met een aantrekkingskracht naar hetzelfde geslacht worden bestempeld als viezeriken. Volgens mij moet respect van twee kanten komen.
@Joe M.
Je hebt helemaal gelijk, deze is voor jou: www.youtube.com...

www.wcexperience.nl...

prodigy | 15-08-08 | 15:13
Volgens mij moet respect van twee kanten komen.
.
Ben ik niet de enige die dat denkt!? :O

In duitsland hadden ze ook van dit soort campen rond 1939, daar ging het ook om geloofsovertuigingen te versterken. Nu waren die overtuigingen nogal evil maar dat wisten ze toen ook niet.
Dit soort campen zijn gewoon fout en moeten verboden worden voor mensen onder de 18. Het opleggen van een geloofsovertuiging zal zoal niet onder de 16 mogen het is gewoon puur programmeren van een mens.

@Joe M.
Luther zeg je? Zijn ideeën zijn inderdaad niet discutabel: nl.wikipedia.org...

aaaahhhaaaa zie ik daaro toch ff me ouwe lerares Nederlands lopen, whahahahahahahaha LOL

@prodigy | 15-08-08 | 15:26
Niet heel liev nee. Maar heeft het iets te maken met mijn bovenstaande comment? Het is leuk om dingen uit zijn/haar verband te rukken, maar het voegt niets toe aan de discussie. Ik noemde Luther om aan te geven dat de kerken waar we het tegenwoordig vaak over hebben, afgescheiden zijn van de RK, en dat de beste man hier aan mee gewerkt heeft.

Jongens, jongens doe eens rustig. Deze mensen hebben echt wel respect. Heb zelf het idee dat ze meer respect geven dan ze ontvangen. Alsof deze lachende kinderen en papa's en mama's iets kwaads in de zin hebben. Mijn RaRa-vriendjes van vroeger. Dat waren pas opzwepende typetjes. Die waren gevaarlijk en intimiderend. We gooiden met stenen en bedreigden ze. Maar nu is het spel uit en heb ik mijn handen vrij!

Ah, wat een lieve mensjes!

Mij noemen ze ook altijd Jezus!! Ik was gister bij de hoeren en toen zeiden ze: Jezus ben je er al weer!!!!!

haha...

"Waar zijn jullie van? "

"EO"

"ooh oke"

haha goud hoor rutger!, Stelletje daar..

PRAISE THE LORD, BEERS A GIFT FROM ABOVE

Hebben deze mensen ook stemrecht ?

Laat deze mensen lekker in hun waarde...
Defqon 1 tuig -1

In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier

ik ga een omscholingscursus doen: ik wil debielenverzorger worden. Het stikt er van. Kijk maar hierboven.
Bovendien willen ze nog niet dood gevonden worden op dit festival, komt ook mooi uit, ik hou van muziek, dus ik kom daar nooit.....

'Waar zijn jullie van?'
'EO'

xD

Je weet tog: hoe vromer de geest, hoe groter het beest.

Reken maar dat daar wat afgeketst wordt.

Ik heb geen last van christenen en ook nooit gehad.
Ik wens ze een prettig weekend.

@Joe M. | 15-08-08 | 15:36
De toevoeging van mijn link aan de discussie is dat deze jouw stelling, dat het uitgangspunt van Luther niet macht maar leven volgens de bijbelse richtlijnen was, niet klopt. De invloeden zijn niet van dergelijke omvang als de katholieke kerken, maar de ideeën niet minder bekrompen.

@ amor in aeternum | 15-08-08 | 15:04

lutser is hier:
mc-fladder.hyves.nl...

er was toch ook zoiets als 'Campzone' ofzo...?

Ik vind het enigszins schokkend hoe sommige mensen zich hebben ontwikkeld naar een extreme vorm van afkeer van het Christelijk geloof. Christen zijn ontneemt geen van de aspecten van het leven, maar dat doet geen enkele religie / overtuiging in het leven. Christenen kennen seksuele drang, maar proberen ernaar te handelen hoe God het ziet. Christenen kennen alcohol, maar proberen ernaar te handelen hoe God het ziet.

Indoctrinatie?! Welke overtuiging van ouders zal ze niet laten trachten tot overdracht naar de kinderen. Sommige ouders zullen dit wellicht verkeerd benaderen door kinderen niet zelf te laten kiezen wat betreft middelbare school. In mijn hele leven heb ik elke keuze voor het Christendom zelf gemaakt. Een Christen in mijn ogen geeft iedereen de ruimte tot zelf te kiezen. Wij staan atheisten/moslims/boedhisten/enz. nérgens in de weg met het zelf kiezen, zolang het ons niet belemmert in het leven voor God.

Voor eventuele directe opmerkingen nodig ik u uit nog een comment te plaatsen, ik zal de comments in de gaten houden.

gegroet.

ps. Ook ik kijk met plezier naar dit filmpje, de naïviteit van de vader die het goed bedoeld, de dames die lekker oppervlakkig praten over scheten, en de idiote keuze van de jongeman om te denken dat hij het flesje als gespreksonderwerp kan vermijden.

'Officieel' dan officieel, haha.
Maar pa weet de risico's van z'n puberende dochters wel goed in te schatten, maar om er nou naast te gaan liggen? Echt nooit eerder gezien...
Niet te geleuven...

Bah wat is die Rutger in dit soort filmpjes toch een arrogante kwal. Alsof hij het allemaal zo goed weet en doet . Laat die lui in hun waarde. Veel slechter kunnen ze er niet van worden dan al die dolende, lege, zuipende, rukkende, blowende, snuivende toekomstige verzorgers van mij als ik een ouwe lul ben.

Satan trekt aan de zwakheid des vlezes...
haha

punter | 15-08-08 | 17:00
idd alsof de malende kaken op Dance Parades zo'n lichtend voorbeeld zijn...

Vroeger lagen de kinderen met 4 in 1 bed. Ik heb ook mijn hele jeugd naast mijn 4 jaar jongere broertje geslapen. Je vond dat heel gewoon en sex speelde helemaal geen rol. Arme zielige kinderen die misschien nog nooit lekker bij hun vader en moeder in bed hebben gelegen. Geknuffeld zijn. Kennis hebben gemaakt met de erectie van hun vader (per ongeluk) of herkennis met de borsten van hun moeder. Die weten helemaal niet wat intimiteit betekent,.

Lol @ christen vader: "Ik fap 'm niet."

Een goddelijk feest, waar is LEEN ?

@afraca | 15-08-08 | 16:55
Ik kan wel een aantal zaken opnoemen ten opzichte waarvan het christelijke geloof een in mijn ogen belachelijke houding inneemt: euthanasie, abortus, drugs(alcohol uitgezonderd), homoseksualiteit, evolutie. Het verbaast mij soms dat er in deze tijd met al onze kennis nog steeds mensen zijn met een gezond verstand die de leer van het christendom als waarheid aannemen. Maar goed, daarnaast moet ik bekeken dat ik, wanneer ik zou moeten kiezen, liever mijn dochter op zo'n fuif zie dan met een dikke buik van een Antilliaanse *kuch* gangster.

@ Joris Driepitter
Onze god Leen is ook over maar niet altijd zichtbaar

bekennen uiteraard....

afraca | 15-08-08 | 16:55
Je hebt een punt omdat het je eigen keuze is geweest. Maar moet je deze reacties eens vergelijken met denkbare reacties van Moslims...
Stelt u zich eens voor!

@afraca:het is de truuk om op vroege leeftijd er de nodige kolder in te stampen.
dan is het later hetzelfde als de taal die je van je ouders hebt meegekregen, dan vraag je je ook nooit meer af waarom een olifant een olifant heet, dat is gewoon de waarheid. Vervolgens je kinderen leren dat wat een ander gelooft niet goed is. en zo heb je oorlog.
Over je dochter op zo'n fuif: ondanks alle zedigheid en kuisheid die door het geloof wordt gepropageerd wordt er onder gristenen en inmiddels ook onder moslims net zoveel gewipt als onder niet gelovigen, alleen je praat er niet over

LOL Rutger @ die vader. Ik hoor wel eens van die verhalen....Wel van ze afblijven hè. hahahaha

Als je gelooft dat je bij geboorte al minderwaardig bent en in schuld staat van Jezus Christus en als je ook maar een beetje aan hem twijfelt je voor de eeuwigheid in de HEL gemarteld wordt tot het einde der tijd, dan krijg je inderdaad hele lieve bescheiden bange mensen. Of dat een gezonde geestelijke toestand is, is een ander verhaal.

Rutger volgende week ook met de hardcore stereotypetjes te zien op MysteryLand? Zien we hier ook weer eens een echt festival...

Is je tenen knippen (dude op 4:11) een hippe vorm van zelfkastijding? Of ga je van dat ranzige brand bier gewoon onzin lullen?

Volgende keer wil ik graag Slayer horen als achtergrond.

Gristentuig!!!!!!!!!!!!!!!!

die laatste liep niet over het water maar lag er gewoon in -1!

Verder geen last van gehad, geen nare berichten over in elkaar geschopte hindoes door mensen van dit festival dus laat ze maar lekker allemaal daar genieten van hun sprookje.

Dat ene wijf is wel lekker zeg. Beetje iedereen daar aan het opgeilen met die reet van haar.

niks mis mee. het fatsoensgehalte is onder christelijke jongeren volgens mij bovengemiddeld en over het algemeen dringen ze je niks op en laten ze ongelovigen ook in hun waarde.

Nou je kan zeggen wat je wil, maar er lopen wel lekkere vrouwtjes rond! Bovendien zijn die vaak zo geyl als het maar kan, ik ben dan wel een weekendje christen hoor.

leven en laten leven......nuff said

+ 1 voor die pa.

+1 voor pa -1 voor al die lekkere weifu

+1 Voor de grrrristelijke schijnheiligheid van die blonde dames op het einde.

Uit je plaat met Andy Hunter ???
eh....

@ prodigy | 15-08-08 | 17:26
Maar goed, daarnaast moet ik bekeken dat ik, wanneer ik zou moeten kiezen, liever mijn dochter op zo'n fuif zie dan met een dikke buik van een Antilliaanse *kuch* gangster.
.
+1 hiervoor ^^. Het stomme aan de discussie geloof geen geloof is dat het altijd uit mond op de zin "dat is het hele punt met geloof, je moet het geloven", en simpel gezegd is dat ook zo. Jij zegt dat het je verbaast dat er in deze tijd nog steeds mensen zijn die het Christelijk geloof als de waarheid aanschouwen. Ik denk hetzelfde over de evolutieleer. Het blijft afhankelijk van toevalligheden. In de evolutie aap > mens, mist nog steeds die ene schakel die deze twee aan elkaar verbind. Wat als deze schakel er helemaal niet is? Ach, het blijft wachten totdat ik sterf, tussen 6 planken lig, en zal zien wat er aan het eind van de tunnel is. Bedankt voor de discussie mensen, zet me weer aan t nadenken.

rutger, waarom geen vervelende opmerkingen over sex, tegen die meisjes?

Eerlijk = eerlijk. Niets op aan te merken. Deze mensen zijn gewoon zichzelf, hebben en maken plezier en vallen daar niemand mee lastig. Zelfs degene die hén lastig valt staan ze nog gewoon te woord zonder 'bijgedachten'. Kan Ruktor nog wel wat van leren....

prodigy | 15-08-08 | 17:26
christelijk geloof is niet zo samen te vatten als jij dat doet. Geloven doe je zelf, en je maakt voor jezelf uit waar je wel en niet voor staat. ik ben ook christen maar ben voor euthanasie, abortus, homoseksualiteit, drugs/alcohol (nu met een pilsje in de hand achter de pc).
Dergelijke feestjes zijn prima. Mij zal je er niet zien, da's wat anders. Maar prima toch? leven en laten leven.

ziet er prima sfeer uit ... doodnormale hardwerkende, niet capuchondragende nederlanders met een praktiserend christelijk geloof.
Zou daarnaast wel es een moslim festival willen zien of ... nog erger een R&B tent op een doorsnee 'normaal' festival ... altijd knokken in en rond dat soort tenten

Gezellig he vakantie man, wat een kudt festival lijkt me dat, dat je zelfs je pils moet verstoppen om anders een slechte naam te krijgen.. Jezus. Doe mij maar lekker Arrow of Dynamo.

Joe M. | 15-08-08 | 15:10
Er is nog nooit een document gevonden waar Jezus in is beschreven, behalve dan de bijbel.
Joe M. | 15-08-08 | 21:55
Er zijn zeker wel 10 "missing links" tussen aap-achtig > mens gevonden. Laat staan de duizenden fossielen van andere diersoorten. Er blijven alleen steeds nieuwe gaten ontstaan omdat ze steeds verder zoeken.
Je baseert je mening op foute feiten.

Schattige meisjes.

hahaha die gast met dat biertje: stopt ie van de zenuwen die peuk in zn smoel (die hij net wilde aansteken voordat Ruktor eraan kwam met camara) SMILE YOUR ON GEEN STIJL hahaha

Geinig dat ieder gristentopic uitmondt in bashing door sommigen. Weet wel dat onderwerpen als abortus, euthanasie e.d. nergens zo uitgebreid worden bediscussieerd als in kerken en chr. verenigingen e.d. Veel mensen zijn op zoek naar ethische normen en ook spiritualiteit en voor iedereen is ruimte. Wist je dat er kerken zijn waar homohuwelijken gewoon worden ingezegend? Of schokt dat jouw makkelijk beeld van de jarenvrijftigrefo, wat je zo makkelijk op anderen plakt? Wat ik weet van Jezus: hij deugt wel. En al worden (werden) er in zijn naam een hoop foute dingen gedaan, toch lijkt het alsof mensen die geloven, (meer dan de gemiddelde Lowlandsbezoekert) proberen het goede te doen en respect voor elkaar en anderen tentoon te spreiden. PS: EHB is niet erg populair onder christenen...

@Joe M.

Er is onderzoek gedaan naar mensen die bijna doodservaringen ( BDE ) hebben gehad..

Het begin van een BDE is dat de ziel het stervende lichaam verlaat. Men ziet dan vanaf bovenaf het eigen lichaam. Ook de artsen of andere personen om het lichaam worden waargenomen. De uitgetreden mens voelt zijn lichaam niet meer en voelt zich niet meer beperkt door ruimte en tijd. Velen ervaren een gevoel van rust, vredigheid, liefde en het besef dat men dood is. Met een enorme snelheid reist men vervolgens door de kosmos waarbij sterren en hemellichamen razendsnel voorbij schieten. Door de grote snelheid vormt zich een soort tunnel waardoor men reist. Het licht aan het einde van de tunnel wordt omschreven als vredig, heel mooi en hemels, goud en rozekleurig. Vaak ziet men een hemels landschap of ook wel een goudkleurige stad met allemaal wezens in gewaden. Maar niet altijd is een BDE mooi en vredig. Sommigen komen op een verschrikkelijke plaats terecht waar veel hitte is, gekreun van personen, onderdrukking heerst, en waar angst en pijn worden ervaren.

Klinkt toch echt als een Hemel waar je graag heen wilt gaan! en een Hel waar je liever niet terecht komt na je dood.. Mischien zet dit je aant denken:) Ik weet wel welke kant ik kies of mag kiezen:)

@JeGrootmoeder

Jezus was toch dood?

Reynaert | 16-08-08 | 00:48
Ben jij een hatert omdat je op die issue leant om met je smack te lopen bashen?

De mensen had waarschijnlijk eerder verwacht dat Jee Pee hun met een bezoek zou vereren dan dat Rutger van GS langs zou komen .....
Evengoed goeie reportage!

Ziet er nog best aardig uit sommige van die meiden op zo'n CHISTELIJK feest... sjonge jonge festival waar je je bier moet verstoppen! kill jezelf

Ik vind dit toch veel beter dan dat afgetrapte gedoe op Low Lands of hoe heet het, al die uitgekotste festivals waar gezopen etc wordt. Doe mij dan liever een rondje van de heer !

-weggejorist-

Zoo hee, wat ging Tourniquet gisteravond heerlijk tekeer... Ted Kirkpatrick schopt kont grote tijd!

Rutger is de nieuwe Messias.

''Denk je echt dat het hier zo netjes is dan?''

Ik wil wel even in naam van de Heer een paar grrrrrrrrrrrrristelijke maagden kapotscheuren.

Die kerel met dat biertje achter z'n rug kan beter die peuk gewoon opsteken en de rokersgod gaan aanbidden, dan schopt hij niemand tegen de schenen.

@Joe M, geloof is aangeleerd, wordt geen naprater.

lieve mensen hoor, maar ze moeten geen politiek gaan bedrijven.

*denktvolweemoedterugaanwildesexopdepleebijdeEOjongerendag*

-weggejorist-

"Is dat nodig dan?"
"Absoluut"
Hij wist echt niet wat Rutger bedoelde :')

@Flappy
Heb dat boek ook gelezen, in ieder geval daar waar ook de verhalen van de onderzoeken in stonden.
@RechtsTuigje
En sinds wanneer is dit zielig? Misschien vinden andere mensen ons wel zielig dat wij hier kansloos anoniem reaguren op een filmpje. Maar weet je? who cares? En waarom mogen zij daar niet ingeloven? Omdat jij het dom vindt omdat er 'geen man in de lucht is'? Vroeger geloofde ze Columbus ook niet dat de aarde rond was. Dat jouwn IQ niet verder komt dan het beledigen van dit soort mensen kan de rest van de aarde ook niks aan doen.
En btw, God regelt hier niet alles, als die dat wel deed had hij jouw bij je vakantie in Amerika al over het randje van de Grand Canyon geduwd. No offence maar je redenering in wat Christenen geloven en wat daar dom aan is klopt al van geen meter. Ga dus eerst even goed kijken en lezen wat een Christen geloof kom dan terug en reageer op deze reactie.

-weggejorist-

aaah ruktor wat een slap gedoe.
.
waarom vraag je die chickies niet of er nog geneukt wordt vanavond??

weet je wat ik denk over de dood !
we zien wel

simpel maar doeltreffend, en het fantaseren over dat god naar metal luisterd XD

Die pebo-pappa....

Laat ze lekker happy en in de here wezen, zolang ik er maar niet hoef te lopen.

Geweldig, pa met de kids in de tent. Mooi stukkie, Rutger

ik vond die rokerskerk leuker

Haaaaaaaaaaai

@ HeaveR : Die jongen schaamt zich er gewoon voor? Laat em..

En ik snap die verafschuwing van het christelijk geloof niet.. Laat die mensen in hun waarden.. Dat de ene bij lowlands gek staat te doen, en hun op flevofestival.. Who cares? Hoop dat jullie er ooit achter komen, dat er meer is als het leven hier op aarde.. Is trouwens al genoeg bewijs voor..:) En het lijkt me heerlijk om in de hemel te komen.. ipv op deze aarde te verblijven die helemaal verkloot word!

Stelletje kneuzen

Flappy, heb je al bewijs ja? Wil je mij dat dan eventjes tonen?

...geen homo's om je heen, ook al doen ze maar alsof ;)

+1 voor de geweldige humor van onze geliefde Ruktor :)

@Capacocha

Beste man met snor,

Ik weet niet wat jij hier allemaal loopt te lullen, maar val ons niet lastig met je zielige jeugd en roep niet van die stomme dingen!
Je bent echt ziek als je dit soort dingen zegt: ik ben ook niet christelijk maar om die mensen op een verschrikkelijke manier dood te wensen, daar kan ik even niet bij.

Ik zeg een gevalletje ontoerekeningsvatbaar!!

die vent op 1:54, is conciërge op mijn oude school. Vet

nice filmpje rutger

Kom ook net van het festival, niets mis mee hoor.
En die gozer die z'n bier verstopt...niet alle hondjes heten fikkie... Tot vanochtend 8 uur kon je een 2 stappen verzetten bij onze campingplaats of je stond op een leeg bierflesje of een fles whisky.

@ mezelf
"een" moet "geen" zijn...

Volgens mij heb ik alleen maar goede antwoorden gezien, ondanks het gestook van Rutger. Inderdaad zijn genoeg Breezers/ministers die wat dat betreft een stuk minder overtuigend overkomen op GSTV. Geen bier is jammer (want het gebeurt toch wel, waarom verbieden?), een vader die zijn dochters niet lijkt te vertrouwen ook (maar hey, hij weet zich prima te weren tegen Rutger...in al zijn onschuld)...
..maar toch, rustige beleefde mensen die keurig antwoorden op de vragen ("dat is toch menselijk'). Ik sta niet achter de EO en de streng-christelijke medelanders, maar heb respect voor het feit dat zij zo een controle kunnen uitoefenen op hun eigen leven, nog idealen hebben. (In hun eigen tijd. Niet in de politiek en val mij er niet mee lastig. Maar in hun eigen tijd is het prima.)

Goed filmpje.

Rutger is volgens mij nog het meest op zoek naar God van iedereen daar....Ik vind het nogal triest om hier een nogal verkeerd beeld van christenen neer te zetten.

1: Wat is er mis met het feit dat christenen over het algemeen niet overmatig drinken en of roken, niet doen aan seks voor het huwelijk en dergelijke? Heeft de maatschappij er last van? NEE! Sterker nog: toen de kerk een belangrijker positie had in onze maatschappij werd er meer gedaan aan zaken als daklozenopvang, ouderenhulp etc: dat moeten wij nu doen van onze belastingcentjes, wat dus ten koste gaat van die hulp...

Ik weet dat er ook christenen zijn die erg extreem zijn, voor niet christenen lijken ze nogal doorgeslagen waarschijnlijk, maar let op: NIET ALLE HONDEN HETEN FIKKIE.

2: Ik heb afgelopen weekend aardig wat drank en sigaretten gezien, het is heus niet zo dat wij daar gehersenspoeld zitten / dat wij niks drinken / sommigen roken ook heus . Daarnaast: wij moeten niets van ons geloof! Het is aan jezelf om te bepalen wat je wel of niet doet, en wij christenen laten ons daardoor inspireren door de bijbel... (over het algemeen zijn er wel richtlijnen voor bijna alles waar je keuzes in moet maken, maar elke christen heeft toch zijn eigen "visie" over al deze punten)

3: Als Rutger met de intentie naar Flevofestival kwam om het allemaal even lekker voor schut te zetten: laat hem eens een keer een heel weekend gaan, dan zal hij waarschijnlijk wel iets genuanceerder zijn.
Daarnaast: Rutger, wat wilde je nou eigenlijk bereiken met dit filmpje? Voel je jezelf nu een stuk beter?

4: Waarom gaan christenen naar Flevofestival:
-omdat daar artiesten komen met dezelfde idealen als zijzelf hebben
-omdat daar waarschijnlijk een groot deel van hun vriendenkring heen gaat
-omdat de sfeer voor christenen net even wat fijner is, allemaal geloof je (op een enkeling na) in dezelfde God.
-omdat er op Flevo zat leuke mensen rondlopen, ik heb het idee dat de mensen uit dit filmpje nogal selectief uitgekozen zijn.


Arme Rutger: ik hoop dat je eens een keer gaat vinden waar je naar op zoek bent.

Ja, in dit filmpje word echt wel een vertekend beeld gegeven.
Bier en Sigaretten hoef je niet te verstoppen, en ik heb er ook lekker van bier genoten. Ook wordt er gewoon gepit en geheadbangt bij bands als Flatfoot 56, MXPX en Tourniquet. Er wordt gedanst, Er wordt gek gedaan, er wordt genoten, en hebben we gewoon een super festival ervan gemaakt.

En verder ben ik het wel heel erg met S.1340 eens.

@ Scaevola :

Check mijn eerdere comment..:) Zegt genoeg lijkt me.. Ze hebben toen meer als 1000 mensen onderzocht.. En ze zeggen allemaal het zelfde.. Schept toch wel een logisch beeld

Joe M. | 15-08-08 | 13:55

Dat zijn juist de mensen die ik vreselijk eng vindt. Naar mijn mening gebruiken juist de gelovigen hun hersenen het minst. Respect voor diegenen die zich af durven vragen of het allemaal wel zo is als het ons wordt voorgeschoteld en in die omstandigheden nog nee tegen de drank en/of drugs kunnen zeggen.

Overigens als reactie op het filmpje: beetje flauw standaard atheïstisch christen-bashend filmpje met grapjes die elke God-hatende lul kan bedenken. Laat ze lekker doen waar ze zin in hebben en wees blij dat ze je niet proberen te overtuigen van hun geloofsovertuiging.

En als ruktor echt een bikkel is gaat ie met zn GS-microfoon ook naar lowlands voor een filmpje. Gewoon de gemiddelde feestende, bierzuipende, rokende, stijf-staande, opgespoten lowlandsganger ook even lekker in stereotypes portretteren en voor lul zetten. ("Hey, wat doe jij daar met die ongebruikte condoom achter je rug?" of "Wat doe jij met die cola? Hoor je niet aan het bier te zitten?")

.. Ik heb gewoon lekker genoten van de goeie rockbands op Flevo hoor! Maar ik was zelf als artiest daaro... :)

Enne.. Marceautje, je maakt jezelf 'onsterfelijk belachelijk' met de opmerking dat je denk dat het kutmuziek was op het filmpje, want in het hele filmpje is geen minuut muziek van het Flevofestival te horen geweest. Dus oordeel nou eens niet voordat je zelf iets hebt ondervonden...

hier op de veluwe is er een gezegde:
'' hoe langer de rok, hoe natter het hok ''

@ deafhaalchinees

Daar ben ik het helemaal mee eens:D

MHaha, die gast die z'n biertje verstopt dat vervolgens ontkent én een peuk aansteekt. Het een is namelijk slecht en het ander niet :|


Weet je wie zwaar zielig zijn en hulp nodig hebben??? mensen die door zo een filmpje denken dat iedereen op het flevofestival net als die geinterviewde mensen zijn.

dit filmpje geeft gewoon een verkeerd beeld van christenen die naar flevo gaan. iedereen kan daarheen gaan en de zieligste mensen op zo een festival opzoeken en die interviewen

dat er niemand alcohol drinkt of het stiekem in zijn tentje slaat nergens op. ik ben dit weekend op flevo geweest en in de groep waar ik mee was is er redelijk wat bier doorgegaan en ook smirnoff en andere dingen en er was ook wel eens iemand aangeschoten ofzo. we waren met zijn tienen en iedereen was tussen de 15 en 18 en meer als de helft rookte en er waren ook bij die al seks hebben gehad het is egt niet zo dat christenen geen seks voor het huwelijk mogen je moet zelf een keuze maken.

er lopen op flevo heel wat lekkere meiden rond en die hebeen aleemaal op een paar uitzonderingen die er altijd zijn allemaal gekozen voor het flevofestival en niet voor lowlands de meesten zullen echte christenen zijn het is echt niet zo dat ze zelf helemaal niks mogen beslissen van ouders of van de bijbel

en rutger ik vind jou dus egt niet stoer door zo een filmpje en zulke vragen ofzo dat kan iedereen als je een keer naar een moslim feest gaat en daar zielige mensen uitzoekt en die voor schut zet heb ik respect voor je maar zo denken nog wel meer mensen erover

en zielig trouwens om over de muziek op flevo kritiek te geven zonder dat je het geluisterd hebt of over de bijbel zonder dat je er uit gelezen heb

@ Flappy
Ja, daar heb je gelijk in, echt onomstotelijk bewijs. Waarom hebben miljoenen anderen die ook bijna dood waren zo'n ervaring NIET gehad?

Hahaha , ik heb me doodgelachen toen we het smsje ontvingen dat een aantal mensen die we kenden op het zelfde moment als ons in Flevoland waren. maar dan op Xnoizz. whahaha. lowlands is zo veel beter...

OMG @ 1:29

@Scaevola het komt er op neer dat ik weet wat er is na de dood.. Wat jij er over denkt moet je zelf weten..:!

Beetje sneu dat Rutger geen muziek van Flevo heeft gebruikt.

waaaaaaa!!! ik zie mezelf!! en bier drugs heb je egt niet nodig, mensen d8en dat is laddertje was en stoned en geen jointje gehad, en geen druppel op, eigenlijk moet je er een x naar toe gaan kijke hoe het egt is. ik kan je zegge dak nog een x wil omdat het uber gezellie is!! (A)

hahah die man op 2:25, aardige vent:] Uiteraard zijn de mensen uitgekozen, geeft niet echt een realistisch beeld weer.. Die band heet Stellar Kart btw:x

Flevo was te gek dit jaar. Jammer dat het filmpje echt niet weergeeft hoe het festival is, maarja...dat is te verwachten van geen stijl ;) Ik heb in ieder geval samen met 10.000 jongeren (er waren maar een paar oude mensen, het filmpje doet anders vermoeden) genoten van de beste christelijke metal, rock, pop en hip hop. Als je een beter beeld wilt krijgen check dan www.xnoizz.nl of www.flevofestival.nl Daar vindt je ook de muziek, die in dit filmpje niet te horen is helaas.

Archief

friese porno

Fotselje! Rutger op de set bij Friese porno pionier

Een Friese pornofilm. Die hadden we nog niet. Maar nu wel. Erik Zijlstra uit Franeker deed het gewoon. Zijlstra schreef het script, zocht de locatie uit, deed de casting, de...
Vrouwendag

Rutger AANGERAND op Internationale Vrouwendag

Gezellig feestje op de Dam vanmiddag. Tientallen vrouwen vierden de 100ste Internationale Vrouwendag met fakkels, muziek, zang en dans. Allemaal leuke gedichtjes over gelijke rechten, solidariteit, en Stop Geweld Tegen...
Hi SMS dinges

Mag ik je smsjes lezen? NEE!

Uit onderzoek van Hi is gebleken dat zowel de man als vrouw veel waarde hecht aan de sms-box in hun telefoon. Sms-jes worden bij uitstek gezien als een privé aangelegenheid...
hoofddoekjes

Rutger bij de hoofddoekjes

Ja, het zijn weer schitterende tijden voor ludiek-principieel Nederland. Wilders wil de kopvodden verbieden en dus stond de gehele progressieve gemeente vanochtend met een doekie op de kop te protesteren...
Olympiers Schiphol

Rutger verwelkomt "onze kanjers" op Schiphol

[Polygoonstem:] Een uitzinnige menigte verwelkomde vanmiddag op onze internationale luchthaven Schiphol de medaillewinnaars van de Olympische Winterspelen in Vancouver. De Olympiërs Ireen Wüst, Bob de Jong, Mark Tuitert, Annette Gerritsen...
afscheid plasterk

Ronald Plasterk aan de slag voor GeenStijl

Gisteren solliciteerde de werkloze excellentie Ronald Plasterk bij Eenvandaag naar een baantje bij GeenStijl. Aan weekblad Vrij Nederland vertelde Plasterk dat hij het liefst weer minister van OCW wordt in...
nietgroen

Rutger Castricum kletst bij met klimaatsceptici

Het was gisteren Ontgroeningsdag in Utrecht. Nu niet meteen denken aan bier en halfnaakte studentenmeisjes klimmend in met mayonaise ingesmeerde lantaarnpalen. Maar aan bevlogen wetenschappers, ter zake kundige deskundologen, professoren...
Hans Prins= man van adel

Rutger meets de adellijke babyboomert in de Saab

Was even zoeken. Maar we hebben 'm. De adellijke meneer in de Saab, die op de bon geslingerd werd wegens niet dragen van een autogordel, en die vervolgens een pracht...
Flashmob 2

GeenStijl.TV bezoekt flashmob tegen falafelballetjes

Snoeiharde boycott actie in Utrecht gisteren. Mensen met groene (Hamas of CDA, daar willen we vanaf zijn) T-shirtjes gingen flashmobben in een Albert Heijn filiaal. Uit protest tegen Israëlische opeet-dingen...
GSpolitiek

Rutger doet een 'vragenuurtje'

Lachen gieren brullen in Den Haag vandaag. De oppositie vermaakte zich kostelijk met Camiel Eurlings, de semantische glibberlimbo van het CDA, die zich in velerlei bochten wrong om maar niet...
pvv demo

Rutger "NOS" Castricum tussen de Geert Fans

Zo. En dan nu een ontluisterende blik op de hardcore Geert Fans, die zich vanochtend bij de rechtbank in Amsterdam hadden verzameld teneinde te demonstreren tegen het Wildersproces danwel de...