Rutger kleedt Hans Spekman aan
Hans Spekman staat sinds deze week te boek als slechtst geklede volksvertegenwoordiger. Het PvdA-Kamerlid presteerde het om tijdens de behandeling van het asiel voor 26.000 gelukzoekers het spreekgestoelte te bestijgen in een variatie waar zelfs Bhagwan geen chocola van kan maken. Hoogste tijd deze volksvertegenwoordiger eens van een bindend kledingadvies te voorzien door onze altijd gesoigneerde onze Rutger en Twan. En dan blijkt Spekman gewoon een hele sympathieke vent te zijn, die allergisch is voor kraagjes.
Reaguursels
LOL Geweldig! Wie heeft dit gemaakt trouwens? Mijn dochter van 4. Ah mooi xD
Bespeur ik hier trouwens een doe het zelver?
Zelfs ik zie dat het hem beter staat :/
Kudt pvda.
Wilders for president.
-weggejorist-
-weggejorist-
Toch wel een aardige kerel hoor
Deze meneer is hopelijk een betere politicus dan kleding adviseur. Anders kon het wel eens een bindend stemadvies worden...
tja sorry hoor .... prima vent en ja het staat hem ineens beter
ben bang dat we er over op moeten houden.
wel opvallend, alleen maar kritiek op linkse volksvertegenwoordigers...
dat is dan tenminste een echte socialist
Hmm, niet iets voor mij.
Linkse dwaas
als je die lakens gewoon met een quasiactueel printje bedrukt kun je ze zo verkopen in de de budgethoek van de bijenkorf
dat shirt dat ie aan had is niet mooi rutger..
@sonna,
Ja daar wordt Nederland beter van...............
Schappelijke kerel, beetje kortaf maar prima vent.
hij draagt gewoon een Mao pakje, tsssk
dacht dat geenstijl hield van non-conformisme, lekker doen wat je goed dunkt en je niet laten betuttelen.... en nu komen ze ook al met kledingadviezen omdat dat zo heurt?
en ik ben alergisch voor speknek en vooral zijn zieke politiek
Eindelijk een echt mens in de Kamer. Kan de rest van de Haagse Paskamer een voorbeeld aan nemen.
@the0roger zal je inderdaad wel opvallend vinden als je alleen maar naar nederland1,2 of 3 kijkt en de Volkskrant leest.
Dit is toch wel tekenend voor de ideeen armoede van de PvdA. Deze overigens niet onsympathieke man denkt dat hij zich in Den Haag moet onderscheiden met zijn kleding ("Ik ben tenmiste wel mezelf"). Snapt hij nu echt niet dat hij zich moet onderscheiden door zijn visie te geven op de grote politieke problemen die er in dit land spelen.
Eigenlijk is dit de oppervlakkigheid ten top, de gedachte dat je je door je kleding moet uiten.
@ Reykjavik
Helemaal mee eens.
@ niandralades
Hij wilt alleen maar zeggen dat hij geen meeloper is. Hij zegt niet dat hij zich wilt onderscheiden door de kleding die hij draagt, integendeel, hij zegt dat hij draagt omdat hij het lekker vind zitten!
Draagt hij dus toch een maatpak ;)
Mooi pak, ongeduldige man.
Verder wel leuk dat ie zichzelf is :)
Helemaal goed! Ik heb niets met de PvdA maar zo zouden ze er meer kunnen gebruiken. Hopelijk denkt ie net zo onafhankelijk als hij zich kleedt, en daar ziet het wel naar uit. Een man die onderduikers in huis zou nemen zullen we maar zeggen.
En een tip: als hij niet tegen kraagjes kan (jeuk?) moet ie de labels eruit knippen, die zijn vaak van synthetisch materiaal dat allergie veroorzaakt! Loop je in natuurlijk katoen of linnen, zit er zo een stuk kunststof op je huid in je nek. Ben blij dat ie dat VVD pak niet aan heeft gedaan. HANS-RUTGER 1-0
Ik vond het een hele sympathieke man, tot het einde...
Iedereen loopt altijd te zeiken dat de mensen "meelopen" met de massa met de volgende comments: "goh, hebben we dit al niet eerder gezien" of " weer zoeen" waarom loopt iedereen dan deze kerel ook weer af te zeiken?!
Een woord voor deze man: RESPECT!
opzich wel sympathieke man, maar hij is een volkvertegenwoordiger en hoort zich daarom netjes te kleden. Pak aan dus, en niet van die gekke kleden.
@ Andy Pipkin- 09-06-07 @ 19:46
En wat die dan bij de PvdA? Het blijft ook voor mij een raadsel.
Kots dus een beetje op het "gelijk" van de PvdA e.d. Maar vind dit echt een hele sympathieke en vlotte vent. Lekker zichzelf geen gezeik, kinderen zijn belangrijk e.d. Top!
Of in een pak lopen "netjes" is, bij mij niet in ieder geval. Maar buiten dat: een zwerver kan er misschien niet fatsoenlijk uitzien, maar moreel hoogstaand zijn (bijv. ooit dienst geweigerd hebben). Een crimineel kan er in een pak met das heel fatsoenlijk uitzien, zich fatsoenlijk gedragen door met mes en vork te eten en met 2 woorden te spreken, maar moreel zich verwerpelijk gedragen ten opzichte van anderen, hen geweld aandoen. Ik zie Hans dus in de Kamer liever de morele keuzes maken die zijn kiezers, die hij vertegenwoordigt, ook zouden maken, dan dat ie zich middels de schijn van dure "nette" kleren als een fatsoensrakker gaat voordoen. Het burgerlijk fatsoen van vele pakkendragers.
@ schapenmelker,
Hij is volksvertegenwoordiger, hij staat er niet alleen voor zichzelf.
Bovendien is het zo dat allerlei gekke kleren alleen maar de aandacht trekken, waardoor zijn boodschap misschien ondersneeuwt, dat kan ook nooit zijn bedoeling zijn.
Die waiven kunnen dus niet naaien, zoveel is weer duidelijk!
@ niandralades
Daar heb je een punt, maar ik denk dat mensen in hun vrijetijds kleding ook goed overkomen (bijv het lagerhuis als ik het goed heb). Zijn kledingskeuze is zeker anders, maar dat doet niks over aan zijn boodschap. Anders zou je moslims bijvoorbeeld ook meteen buitenspel zetten door te zeggen dat de boodschap anders overkomt. Naar een boodschap moet je luisteren.
En dan moet je weten dat hij zo'n 8000 euro bruto ontvangt per maand.
Smullen dit...
Hmmmm..... eerst iemand tot op het bot afzeiken om zijn kleding (tenminste niet zo'n grijs 163 in een dozijn pakkie) en dan komen met een eigen shirtlijn geenstijl? Tja, wie is er dan verkeerd bezig? zeg nou zelf...
@ ip
Ik weet niet of je z'n huis zag? Prioriteiten stellen.
Bezorgde Buurtvader 09-06-07 @ 21:16
Goed punt lol
Wat loopt iedereen nou te zeiken, het parlement moet een afspiegeling zijn van de maatschappij. Paupers moeten dan toch ook vertegenwoordigt zijn?
kraag of niet
Ik vind het best een goede vent zeg!
Ik wil geen kraagje...Kom op zeg, breien je zus en je vrouw ook wollen onderbroeken voor je? Not to mention de geytenwollen sokken.
Aardige kerel,lijkt een beetje op Jan Schaefer,die ook altijd in spijkerbroek en overhemd met opgestroopte mouwen rondliep of ook in een t-shirt,maar later toen Jan "hogerop"kwam verscheen hij ook in het maatwerk,ben een beetje bang dat deze meneer straks dezelfde kant opgaat.
De afbeeldingen op zijn t-shirt iets voor de GeenlijfStijl.............?
Wel opvallend dat veel comments nu ineens positief zijn. In het orginele stukje dat op de site stond werd die vent de grond ingeboord. Allemaal draaikontjes hier..
Als je geen kraagje wilt, knip dan de kraag uit een blouse... Ik krijg hier deze associatie bij: img443.imageshack.us...
Soort Jack Sparrow van de Lage Landen...
Lijkt net zo'n psychisch gestoorde lobbes van een hond die iedereen wil likken om vooral de ontwapenend humane Papa Theresa te lijken. Vreselijk vooral het goede voor met alle mensen over de ganselijk grote wereld en de rekening voor al die brave superhumane goedertierenheid bij de belastingbetaler neer leggen. Een super socialist, een wolfje nooitgenoeg in vriendelijke platgenivelleerde schaapskleertjes, er mag zelfs geen kraagje op zo plat en ranzig.
is inderdaad wel aardige kerel. maar trek in godsnaam dan gewoon een normaal t-shirt of een normale trui aan.
En dat is dus die buurt waar volgens die meneer allemaal vriendelijke allochtonen wonen, zoals hij in de Kamer verkondigde? Ik geloof er helemaal niets van, ziet er veel te netjes uit!
Rukter, heb je allochtonen gezien tijdens het filmen??!?!
Komt 'Geenlijfstijl' (zie banner) nu ook met kraagloze volbekladde t-shirts?
Het mot alleen maar zoals jij het wil he Hans? Als jij je er maar lekker invoelt, lekker egoistisch, lekker bord voor je PVDA kop, en daarom ook met hele slechte voorstellen komen..., bah, gelukkig zijn we over vier jaar weer van je af.
@ schapenmelker 21:13,
Ik hoop niet dat we het lagerhuis als voorbeeld nemen voor de Nederlandse politiek. Waar daar allemaal voor flauwekul verkondigd wordt. Ik zag vanavond dat Mark Rutte daar in discussie ging met een mevrouw die het niet eens was met het asielbeleid van het vorige kabinet. Opgewonden riep ze over VN rapporten en UNHCR die kritiek op Nederland hadden. Ze kreeg eenhoop bijval. Een normaal mens zou zich afvragen: 'Wie regeert Nederland, de nederlandse regering of de corrupte UNHCR?'
Dat laatste is een beetje off-topic, maar dat vara lagerhuis is echt verschrikkelijk.
Wel grappig als je bedenkt dat deze man voor zijn kamerlidmaatschap 85.000 euro per jaar krijgt. Hij zal zich dus niet zo kleden uit pure armoede, maar echt uit overuiging dat hij het zo beter vind. Dat vind ik wel respectabel, hoeveel politici zijn er nog die geheel hun eigen weg volgen? De meesten praten maar wat met het volk mee, er zijn er nog weinig die echt voor bepaalde dingen staan. Deze man maakt in de kamer ook een sterke indruk als je het mij vraagt!
Top van de Spekman om dit niet uit de weg te gaan, top van de Rutger hoe hij het midden wist te houden. Bij het kijken naar Spekman moest ik denken aan Jerome Cade (in Power van Sidney Lumet, zie www.imdb.com... Was het maar waar allemaal... helaas, Hans leeft in een droomwereld en weet het zelf (nog) niet. Maar goed, het zeiken over iemands kleding is nu hopelijk voorbij, OK?
respect voor zijn eigen mening ,zouden er meer moeten doen in vriendjes politiek land die hier een voorbeeld aan zouden moeten nemen .
en @niandralades dat is het volk duch klootviool
liever een volks vertegenwoordig die zich met het volk verbonden voelt
en zich niet verhevend voelt boven anderen . dan zo een houten klaas /kruizing harrie potter en sesam straat
wat een gedroogd poffertje bende gij ,je komt zeker ook uit de Van Baerlestraat . kruising PC Hooftstraat ??gaat toch veren kopen voor het hoofddeksel van uwe deerne !
heer spekman toppie kerel
ik weet dat ie bijna persoonlijk onze club heeft gered en daar ben ik hem nog steeds erg dankbaar voor !!!! ( FC Utrecht ) .
wel een toffe kerel opzich
iig geen zielige rechtse aap die bang is dat rutgert een Marokkaan is die zn ruiten komt inslaan
@ Toine Rorije 09-06-07 @ 19:53
Nog gescoord, onlangs?
Wat heeft Rutger eigenlijk een fout kapsel. Kan er ook eens iemand daar wat aan doen?
Wat een hoerekwaliteit ineens
Oh, wat ben ik toch enorm mezelf. Barf...
Dat zijn van die gasten die denken dat ze niet beinvloed worden door hun omgeving. Ik ken maar 1 groep die zich niet door hun omgeving laten beinvloeden en dat zijn autisten.
Hey, al is geprobeerd een nette mercedes te halen in een klusbroek....
Is echt grappig om te zien....Wordt je ook niet serieus genomen.....
Kleding maakt de man, tenzij je 3 hoeren bij je hebt, dan verdien je geld....
dan maakt kleding plots niet meer uit...
deze gozer van de pvda is wel ok!
Anders maak je ff van Geenstijl tv kansloos van een mug een olifant. Wat zou het nou rotten of hij nou in een pak met stropdas of gekleed als banaan zijn werk doet. Hij is politicus, dus hoeft hij niks te verkopen, dus hoeft hij er niet als een verkoper bij te lopen. Zolang hij zijn werk maar goed doet.
Werk goed doen is dan overigens wel iets wat ik ten zeerste betwijfel bij de PVDA, maar daar kunnen behoorlijk wat andere pakdragende politici van andere (coalitie)partijen ook over meepraten.
M.a.w. stuur Rutger eens op iets leuks af waar wèl fatsoenlijke content over gemaakt kan worden.
Goeie gozer, jammer dat hij bij de pvda zit!
Respect voor Hans. Volksvertegenwoordiger of niet, wat the kudt, hij voelt zich lekker in zijn eigen kleren en dat is de hoofdzaak. Kunnen alle grijze mussen in de regering een puntje aan zuigen! Hoe trots kan je als vader toch zijn als je een t-shirt draagt dat je 4 jarige dochter gemaakt heeft. Neem er eens een voorbeeld aan grijze lutsers!
We weten dat je van lekker eten houdt.
Je mag meteen weer met haar naar bed.
Dat zeg je toch niet tegen een volksvertegenwoordiger!
En dan over zijn kleding zeuren. Sjonge jonge wat zijn we weer cool.
@ gr(kl)ote smurf 23:45,
Ik kan me alleen maar aansluiten bij azijnseiker 23:45. En als het een bron van troost voor je is; zelf draag is nooit een pak. Ik heb niet eens meer een pak. Volgens de richtlijnen van onze regering, de voedselbanken, de wiarda beckman-stichting en de hulpverleners-maffia zit ik ongeveer op het bestaansminimum, mijn waarde.
@niandralades
Ja, hij is inderdaad volksvertegenwoordiger. En hoe ziet het volk er uit? Het ziet er kleurrijk uit en iedereen draagt waar ie zin in heeft in deze democratie. Daarom hebben we nou juist een democratie en loopt niet iedereen met een driedelig pak rond omdat het 'zo hoort'. Lijkt de redenering van mijn grootmoeder wel... 'omdat het zo hoort'. Ja fuck he, we leven niet in een of ander klooster hier. Met dit soort onbelangrijke discussies gaat dit land definitief naar de klote.
@ H?lzenbein 10:06,
Het volk ziet er inderdaad niet onberispelijk uit. Maar waarom altijd het laagste als standaard en voorbeeld nemen? Maar je hebt gelijk dat dit eigenlijk een non-issue is. Als dit ons grootste probleem was in 0031 leefden in een bevoorrecht land. Dus laten we er maar over ophouden.
Moet niks van de PvdA hebben, maar ik geef die gast groot gelijk. Hij leek me ook een prima vent die tenminste een beetje zichzelf blijft.
eindelijk iemand die zich niet anders voor doet dan hij werkelijk is, wees jezelf daar heb je het meest aan
Wat doet dat pak ertoe als die vent z'n beroep maar uitoefent en 'z'n volk' vertegenwoordigt... (neemt niet weg dat 't loeilelijk is)... Maar verder.. braveau Hans
niandralades 09-06-07 @ 22:45
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik had het natuurlijk over de kleding die de debatters aan hadden.
Had hem dan op z'n minst een geenlijfstijl t-shirt gegeven. Dan kom je daar ook nog eens van af.
RESPECT voor die gast
Al ben ik het niet altijd met hem eens, dit is toch één van de betrouwbaardere mensen in de politiek.
Wanneer krijgt Hans zijn eigen kledinglijn bij C&A?
lijkt me een goed volksvertegenwoordiger!
@paarden 10-06-07 @ 11:15
Als je er enigzins netjes uitziet nemen mensen je sneller serieus. En dat lijkt me wel belangrijk als je een volksvertegenwoordiger bent. Dattie geen kraagjes wil dragen en vind dat een pak geen vereiste is, prima, in principe een goede zaak. Maar dan zijn er nog 100-en manieren om je stijlvol te kleden zonder een pak of een blouse aan te doen...
zeker goeie kerel, maar niet mijn partij.
Rutger heeft tieten!
zo zie je maar weer: ook al ben je een pvda'er, dan kan je nog een goeie gozert zijn. misschien zou het wel 100000000000x verstandiger geweest zijn om rutger met een shirtje van geenstijl huismerk op pad te sturen.
Klasse dat hij voet bij stuk houdt!!
lkkr belangrijk wat voor shirt hij draagt. Wel jammer dat hij niet open stond voor het jastje van Rutger die stond Hans goed!
Ookal stond dat jasje hem erg goed, hij blijft consistent en standvastig. Daar kunnen we er meer van gebruiken in de kamer.
He Rutger, jij staat er ook lekker bij met je afgetrapte festival gympies LOL!
héérlijk.. "maar toen was ze nog 3"
_0_ superrrrr Rutgie ^^
Waarom stopt dit filmpje ineens?
"je mag gelijk weer met d'r naar bed vanavond"
"neuh!"
lol